Zoals je misschien weet gebruik ik SurveySlam om meer informatie te krijgen over mijn leads.
Dit om te weten te komen waar iemand behoefte aan heeft, zodat ik precies de juiste emails kan sturen, in plaats van alles naar iedereen. Door dit segmenteren, zoals dit heet, is de conversie op mijn mails een stuk hoger dan voorheen.
Afgelopen week las ik op diverse fora en Facebook groepen meldingen dat mensen een probleem hadden met SurveySlam.
Wat was er aan de hand? Niet alle emailadressen werden netjes in de door jou ingestelde emailsysteem ingeschoten (bij mij ActiveCampaign)
Inmiddels is er duidelijk waarom dit gebeurde en er is een update voor. In bepaalde gevallen werd het IPv6 adres niet herkend, en dus de lead niet doorgestuurd naar ActiveCampaign.
Vanaf vandaag is SurveySlam 1.8.5 beschikbaar, welke dit probleem verhelpt. Deze zie je vanzelf in je Wordpress dashboard, bij “updates”.
Ik zou je dus aanraden om deze update zo snel mogelijk te installeren.